@*کوچه ی تنهایی*@

خرید بک لینک
اگر تنهاترین تنها هم که باشم خدا هست...
آمده ام بجنگم، حتی اگر تنهایم گذاشتند
باز ایستاده ام دنیا
با کفش آهنی محکم تر از همیشه
زخمیم اما سربلند
تنهایم اما ایستاده چون کوه
همین....

نوشته شده در شنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۵ساعت 19:5 توسط sohila

@*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

اینکه یه آدمایی بعد از اینکه کلی بهشون بدی میکنید
باز دوستتون دارن
دلیل نمیشه بهتون محتاج باشن
اونا فقط حسشون
به شما اونقدر قویه که ترجیح میدن حافظشون
ضعیف باشه...!

نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم آبان ۱۳۹۵ساعت 11:14 توسط sohila

@*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

من فکر میکنم آن چه موجب رنجش آدم ها از یکدیگر میشود
این است که

غالبا ما آدم ها توقع داریم طرف مقابلمان به تمام وقایع دنیا از زاویه دید ما نگاه کند
در صورتی که درون هر آدمی

دنیا متفاوتی وجود دارد که با پذیرش این تفاوت ها
روابط شکل مناسب تری خواهند داشت....!

نوشته شده در سه شنبه دوم آذر ۱۳۹۵ساعت 11:18 توسط sohila

@*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

یک قانونی هست که میگه :
تا قبل از اینکه پرواز کنی
هر چقدر خواستی بترس ،فک کن ، شک کن ، دو دل شو ، پشیمون شو
اما وقتی که پریدی
اگه وسط راه پشیمون شدی
بازی رو باختی...!

نوشته شده در یکشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۵ساعت 20:7 توسط sohila

@*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

میدونی اصالت چیه؟!این که تن به انجام هرکاری نمیدی ،به این معنی نیست که نمی تونی!بهش میگن "چارچوب"کسی که تو زندگیش چهارچوب داره اصالت داره ...اصالت رو نه میشه خرید نه میشه اداشو درآورداصالت یعنی دلت نمیاد خیانت کنیدلت نمیاد دل بشکنیدلت نمیاد دو رو باشیدلت نمیاد آدما رو بازی بدیکاشکی بعضی ها بفهمنداین @*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

این آینده کدام بود

که بهترین روزهای عمرم را

حرام دیدارش کردم...!

@*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

یه وقتایی
بشین و خلوت کن
نگاهی به اطرافت،
به خوشبختی هات
به کسانی که دوستت دارند
به چیزهایی که
دوستشان داری
به خدایی که
تنهایت نخواهد گذاشت
آنجاست که
آرامش پیدا می کنی ...

نوشته شده در چهارشنبه سی ام فروردین ۱۳۹۶ساعت 19:57 توسط sohila

@*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

هوای " یکدیگر " را داشته باشید
دل نشکنید، قضاوت نکنید
به غم کسی نخندید و به راحتی
از یکدیگر گذر نکنید !
هوای یکدیگر را بیشتر داشته باشیم
دنیا دو روز است ...

نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۶ساعت 21:19 توسط sohila

@*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

چشم هایت را ببند
بیخیال این دنیا و آدم هایش شو
بگذار بروند...بیایند...عشق بورزند...دشمنی کنند...تو انسانیت را محکم بچسب
نگذار ذات هرزه این آدم ها
منطق تو را هرزه کنند!

نوشته شده در شنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۶ساعت 14:3 توسط sohila

@*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

گاهی باید از دیگران فاصله بگیری....

اگر اهمیت دادند

ارزشت را خواهی فهمید
و اگر اهمیتی ندادند
خواهی فهمید کجا ایستاده ای....

نوشته شده در پنجشنبه پنجم مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:56 توسط sohila

@*کوچه ی تنهایی*@...

ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01

صفحه بندی